designРозробка фірмового стилю

Фірмовий стиль являє собою концептуальний візуальний образ різних графічних форм, розроблених в єдиному стилістичному рішенні.  Важливість розробки фірмового стилю дуже велика, тому що це збільшує впізнаваність бренду. Фірмовий стиль дозволяє виявити індивідуальність компанії на ринку, де конкуренція дуже велика.  При цьому у покупця формується цілісне уявлення про те, що являє собою  компанія і які товари/послуги вона пропонує.

Сьогодні не складно замовити фірмовий стиль. Його розробка  — процес копіткий, але результат того вартий:

  1.  Цілість. Наявність фірмового стилю сформує цілісне представлення бренду у всіх його складових: від логотипу та рекламних банерів до сайту та його інформаційного наповнення.
  2. Популярність. Ви не помітите, як пізнаваність компанії зросте, а водночас збільшиться прибуток.
  3.  Збільшення результативності інших маркетингових способів просування.

Розробка фірмового стилю— це основа майбутнього успішного розвитку кожної компанії.  Якщо ви хочете залучити і здивувати покупців, виявити свою конкурентоспроможність на ринку, то звертайтеся в дизайн агентство.  Йдеться про розробку не просто графічних знаків, а про концептуальний підхід професіоналів з метою створення оригінального бренду, що запам'ятовується.  Майстри своєї справи здатні виконати замовлення будь-якої складності.

Які складові фірмового стилю?

Розробка брендбука - процес всеосяжний.  Ви можете замовити брендбук та  гарантовано отримайте створення таких основних компонентів:

Замовлення логотипу — основа майбутнього розвитку компанії та інших брендингових елементів. 

Фірмовий шрифт — ефективний спосіб підвищення впізнаваності компанії, що становить її концептуальний образ.

Візитна картка — ще один ключ, за допомогою якого підвищується впізнаваність бренду.  Її зовнішній вигляд виявить не тільки візуальний ефект, й   сформують повну інформаційну картину про компанію.

Бланк — його дизайн доповнить імідж компанії, наголосить на її статусі.

Дизайн конверту — одна з можливостей самовираження, прояву унікальності.

Папка для документів, як основний носій інформації, повинна мати функціональність.

Щоб айдентика бренду була до кінця завершеною та гармонійною, ви можете замовити розробку додаткових елементів дизайну таких як етикетка, упаковка, інфографіка  і т.і.

ЗАМОВИТИ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ