HHаші послуги

01

Створення банерів

Ми створюємо будь-які Html5, GIF, Flash банери для сайтів та рекламних систем

02

Створення логотипів

Ми створюємо якісні логотипи для Вашої компанії, сайту, продукту

03

Брендинг сайту

Сайт рекламного майданчика брендується ефективною рекламою

04

Графічний дизайн

Наша студія створює будь-які макети. Поліграфія, зовнішня реклама, веб-дизайн.

05

Анімаційне відео

Анімаційні ролики докладно розкажуть про Ваш продукт або послугу. Виділять від конкурентів та підвищать продаж.

06

Банери для AdWords

Ми створюємо повний комплект банерів для медійної реклами

HНас вибирають за:

Комунікацію

Протягом виконання будь-якого замовлення ми знаходимося у тісній комунікації з клієнтом. Кожен із етапів виробництва ми погоджуємо. І тому досягаємо повного порозуміння.

Креативність

Маючи багаторічний досвід та професійну команду, ми можемо запропонувати клієнту саме те, що йому необхідно.

Терміни

Ми дотримуємося термінів. Пунктуальність для нашої команди є дуже важливою. Ми цінуємо час наших клієнтів.

Ціни

Наша студія пропонує послуги за демократичними цінами, дотримуючись високої якості робіт.

MМи створили:

11964
банери

416
відеороликів

5952
елементів дизайну

235
логотипів

Відмінність Gif та Flash HT…

При виборі типу анімованого банера ми часто ставимо собі питання, на чому зупинити свій вибір. Отже, давайте розглянемо найпоширеніші в Інтернеті типи - це анімований Gif-банер, Flash-банер і HTML5-банер

Анімований Gif-баннер з'явився набагато раніше Flash і HTML5 технологія і є послідовністю растрових кадрів, які змінюють один одного. Зміна кадрів відбувається послідовно з урахуванням запрограмованої затримки кожного кадру. Даний вид анімації зазвичай використовується при нескладному сценарії. Плавність рухів у такому банері може досягатися лише за рахунок безлічі проміжних кадрів, що суттєво позначається на обсязі банера.
 Основним мінусом даного типу банерів є великий обсяг файлу навіть при використанні нескладного сценарію анімації.  Можна, звісно, ​​зменшити кількість кадрів. Що відповідно зменшить обсяг банера, але якість анімації суттєво постраждає. Даний фактор дуже часто змушує відмовитися від використання такого виду анімації та застосовувати Flash технології або сучаснішу HTML5 технологію. Особливо актуально це при строгому обмеженні обсягу банера в місцях його розміщення, наприклад, такі обмеження мають банерні мережі. Використання «громіздких» банерів значно збільшує час завантаження сторінки сайту.

Плюси даного типу анімованих банерів, звичайно ж, є і вони теж вагомі. Наприклад, вартість виготовлення таких банерів у два рази менше, ніж Flash-банерів і HTML5-банерів. Тому при використанні нескладних сценаріїв доцільніше використовувати анімацію Gif. 

Flash-банер. Поява технології Flash відкрило перед дизайнерами найширші здібності для творчості. Flash-банери можуть включати як растрову, так і векторну графіку. Найчастіше використовується комбінація двох видів. Про плюси цієї технології можна говорити довго, але ми зупинимося на основних, з погляду замовника. Flash-банери мають значно менший обсяг файлу в порівнянні з іншими видами, що дає можливість застосувати набагато складніший сценарій. У таких банерах анімація візуально виглядає плавною. Ефекти у Flash-банері мають набагато більш вражаючий вигляд. Зсередини банер будується за принципом шарів. На кожному із шарів може бути реалізована незалежна анімація. Використання векторної графіки дає змогу реалізовувати у банері цілі мультиплікаційні сюжети.

Крім величезної кількості плюсів Flash-банер має і мінус, вартість виготовлення. вище, ніж анімований Gif-банер.
 
HTML5-банер. Приходять на зміну флеш-банерам. Такий тип банерів має всі переваги Flash-банерів, і на додаток відображаються на всіх мобільних пристроях. Чим не міг похвалитися флеш. Тому зараз усі великі майданчики, у тому числі і Google, відмовляються від використання Flash-банерів  на користь HTML5-банеров.
 

Підсумовуючи сказане, хочеться відзначити, що всі типи зараз активно використовуються в інтернет рекламі. Кожен конкретний випадок слід розглядати індивідуально, оцінюючи відповідність того чи іншого типу банера заданим вимогам.