Протягом виконання будь-якого замовлення ми знаходимося у тісній комунікації з клієнтом. Кожен із етапів виробництва ми погоджуємо. І тому досягаємо повного порозуміння.
Маючи багаторічний досвід та професійну команду, ми можемо запропонувати клієнту саме те, що йому необхідно.
Ми дотримуємося термінів. Пунктуальність для нашої команди є дуже важливою. Ми цінуємо час наших клієнтів.
Наша студія пропонує послуги за демократичними цінами, дотримуючись високої якості робіт.
При виборі типу анімованого банера ми часто ставимо собі питання, на чому зупинити свій вибір. Отже, давайте розглянемо найпоширеніші в Інтернеті типи - це анімований Gif-банер, Flash-банер і HTML5-банер
Плюси даного типу анімованих банерів, звичайно ж, є і вони теж вагомі. Наприклад, вартість виготовлення таких банерів у два рази менше, ніж Flash-банерів і HTML5-банерів. Тому при використанні нескладних сценаріїв доцільніше використовувати анімацію Gif.
Flash-банер. Поява технології Flash відкрило перед дизайнерами найширші здібності для творчості. Flash-банери можуть включати як растрову, так і векторну графіку. Найчастіше використовується комбінація двох видів. Про плюси цієї технології можна говорити довго, але ми зупинимося на основних, з погляду замовника. Flash-банери мають значно менший обсяг файлу в порівнянні з іншими видами, що дає можливість застосувати набагато складніший сценарій. У таких банерах анімація візуально виглядає плавною. Ефекти у Flash-банері мають набагато більш вражаючий вигляд. Зсередини банер будується за принципом шарів. На кожному із шарів може бути реалізована незалежна анімація. Використання векторної графіки дає змогу реалізовувати у банері цілі мультиплікаційні сюжети.
Підсумовуючи сказане, хочеться відзначити, що всі типи зараз активно використовуються в інтернет рекламі. Кожен конкретний випадок слід розглядати індивідуально, оцінюючи відповідність того чи іншого типу банера заданим вимогам.